Etsinnässä energinen johdon assistentti!

20.1.2022

Etsimme kasvavaan joukkoomme energistä johdon assistenttia. Toimit toimitusjohtajan sekä muun johdon tukena yrityksen päivittäisten hallinnollisten asioiden hoitamisessa ja johtoryhmän kokousten sihteerinä. Hoidat työsi huolellisesti, osaat priorisoida tehtäväsi ja sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito.

Edellytämme sinulta hyviä it-taitoja, itsenäistä työskentelyotetta, can do -asennetta ja paineensietokykyä myös kiireen keskellä.

Tehtäviisi kuuluvat mm.

• Toimitusjohtajan ja muun johtoryhmän avustaminen
  • Matka-, kokous- ja tapahtumajärjestelyt johdon tukena
  • Sähköpostin ja kalenterin hallinta
  • Esitysten laatiminen ja tarkistaminen esim. PowerPoint-työkalulla
  • Sisäisen ja ulkoisen viestinnän avustavat tehtävät
  • Avustaminen monipuolisissa juoksevissa asioissa

Lopullinen työnkuva muotoutuu valittavan henkilön osaamisen, kokemuksen ja kiinnostuksen pohjalta.

Toivomme sinulta:

• Aiempaa kokemusta vastaavan tyyppisistä assistentin tehtävistä
  • Tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • Hyviä organisointitaitoja ja kykyä viedä montaa asiaa eteenpäin yhtä aikaa
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

• Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvaa
  • Modernin ja rennon organisaation edut
  • Modernit toimistotilat Espoon Perkkaalla ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn
  • Erinomaiset henkilökuntaedut, kuten viikottanen liikunta-aika sekä kattava työterveyshuolto ja vakuutukset.

Mikäli kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 28.1.2022. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Työ on kokoaikainen ja vakituinen tehtävä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Mari Romppanen People & Culture -tiimistä. Voit tavoitella Maria puhelimitse numerosta 0445876080 arkisin kello 9-17.

Hae työpaikkaa

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon.