Asiakaspalvelu
Ohjekeskuksesta löydät kaikki palveluohjeet ja usein kysytyt kysymykset, sieltä kannattaa aloittaa, kun mietit jotain palveluihimme liittyvää.
Content
![VastuuGroup_LUOTTAMUS_transparent](https://www.vastuugroup.fi/hs-fs/hubfs/VastuuGroup_LUOTTAMUS_transparent.png?width=900&name=VastuuGroup_LUOTTAMUS_transparent.png)
Ohjeet ja usein kysyttyä
Pikalinkit:
- Millainen on hyvä valokuva Valttikorttiin?
- Miksi tila on ”ei rekisterissä”/miksi en voi tilata Valttikorttia?
- Kuka on yrityksemme yritystilin pääkäyttäjä?
- Miten saan tunnukset yritystilille?
- Mitä tarkoittaa raportilla ”ei velvollisuutta kuulua rekisteriin”?
- Miksi vastuuvakuutustiedot eivät näy Luotettava Kumppani -raportilla?
Asiakaspalvelun yhteystiedot
![asiakaspalvelu_Medium](https://www.vastuugroup.fi/hs-fs/hubfs/asiakaspalvelu_Medium.jpg?width=540&name=asiakaspalvelu_Medium.jpg)
Chat
Chat-palvelumme neuvoo ja avustaa kaikissa asioissa arkisin klo 8-17. Chatin löydät sivun oikeasta alalaidasta.
![zeckit-floristi_Small](https://www.vastuugroup.fi/hs-fs/hubfs/zeckit-floristi_Small.jpg?width=540&name=zeckit-floristi_Small.jpg)
Puhelin
0600 301 339 (arkisin klo 8 – 16)
(1,52 eur/min + pvm) Jonotus on maksuton. Huom! Muistathan etsiä yrityksesi Y-tunnuksen valmiiksi asiakaspalveluamme varten!
![Zeckit](https://www.vastuugroup.fi/hubfs/identify/vastuu-group/other-logos/zeckit_pieni_mustargb.png)
Luotettava Kumppani -pikatarkistus
Luotettava Kumppani -raporttien pikatarkistus on muuttanut Zeckit-palveluun. Zeckit on yritystietopalvelu, josta löytyvät kaikki Suomen yritykset taustatietoineen ja asiakasarvioineen. Pikatarkistuksen avulla voit näppärästi tarkistaa yrityksen Luotettava Kumppani -raportin tilan silloin, kun et vielä tarvitse virallista Luotettava Kumppani -raporttia.
Postiosoite
Vastuu Group Oy
Tarvonsalmenkatu 17 B
02600 Espoo