Etsimme iloiseen joukkoomme osaavaa järjestelmäarkkitehtia

19.1.2022

HAKU PÄÄTTYNYT | Etsimme joukkoomme osaavaa järjestelmäarkkitehtia vahvistamaan Vastuu Groupin Platform of Trust -alustan kehittämistä ja integrointia asiakkaiden IT-järjestelmiin sekä sen ympärillä olevien datatuotteiden rakennusta. Huolehdit yhdessä liiketoiminnan kanssa, että tuote vastaa markkinoiden vaatimuksia ja ohjaat kahta kehitystiimiä näiden toteuttamiseen.

Järjestelmäarkkitehtina olet ketterän kehittämisen erikoisosaaja ja pystyt ottamaan nopeasti haltuun alustaliiketoimintaan liittyvät erityispiirteet. Vastaat kehityksen laadusta ja kehitystyön seurannasta sekä siihen liittyvästä viestinnästä asiakkaiden ja sisäisten toimijoiden kanssa. Ymmärrät ja katselmoit toteutukset ja seisot ylpeästi kokonaisuuden takana.

Työssäsi pidät huolta siitä, että Platform of Trust -ekosysteemin ERP- ja datatuotealustan kokonaisuus pysyy yhtenäisenä ilman merkittävää teknistä velkaa. Varmistat, että sovittuja työskentelytapoja noudatetaan ja alustan dokumentaatio ja toteutus tukevat ylläpitoa ja jatkokehitystä mahdollisista henkilövaihdoksista huolimatta.

Järjestelmäarkkitehdin roolissa tuot myös sovelluskehityksen ryhdikkyyttä koko ja pidät huolta siitä, että ohjelmistotuotannon käytännöt ja menetelmät kehittyvät vastaamaan liiketoiminnan tarpeita. Päivittäisessä työssäsi tukenasi on osaavat kehittäjätiimit, suora tuki teknologian johdolta ja arkkitehdeiltä, loistava SAFe Office -tiimi sekä koko muu organisaatio.

Toivottava tekninen ja ketterien menetelmien osaaminen:

• Kokenut full-stack-kehittäjä, erityisesti .net, React ja Python

• Azuren pilvinatiivit teknologiat

• DevOps-käytännöt ja työkalut, mukaanlukien Confluence, Jira ja Azure DevOps

• Ketterä kehittäminen, erityisesti SAFe ja Scrum

• Kubernetes- ja AWS-taitoja arvostetaan

Teknologioiden kohdalla arvostamme oppimisinnokkuutta. Olemme iloisia myös siitä, jos sinulla on muuta teknistä osaamista lisättävänä listalle, mutta se ei ole pakollista!

Näitä edellytämme:

• Aiempaa kokemusta järjestelmäarkkitehtina toimimisesta

• Taito kommunikoida sekä teknisten henkilöiden että liiketoiminnan edustajien kanssa

• Alihankkijoiden hallinnan diplomatian taidot ja halukkuus

• Hyvät viestintä- ja esiintymistaidot suomeksi ja englanniksi

Nämä ovat eduksi työssä loistamisessa:

• Järjestelmällinen ote asioiden edistämisessä ja seuraamisessa

• Kyky omaksua liiketoiminnan erityispiirteitä nopeasti ja huomioida asiakasnäkökulma

• Kyky sitoutua tavoitteisiin ja olla ylpeä onnistuneesti toteutuneista asioista sekä

• Halua ja taitoa viestiä onnistumisista tekijöille, asiakkaille ja businekselle

• Halu haastaa rakentavasti olemassa olevaa ja työskennellä kohti parempia ratkaisuja

• Kokoaikaisen ja vakituisen työsuhteen

• Mahtavat ja osaavat työkaverit sekä sinua tukevan tiimin

• Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvasi ja oppia jatkuvasti uutta

• Erinomaiset henkilöstöedut, kuten työaikaliikuntaetu

• Itseohjautuvan ja työntekijöistä aidosti huolehtivan yrityskulttuurin!

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin 20.2.2022 mennessä.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja paikasta antaa: Ilkka Anttonen ilkka.anttonen@vastuugroup.fi tai 040 772 6198 arkisin kello 9–17.

Hae työpaikkaa

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon.

Platform of Trust on luotettava data-alusta, joka mahdollistaa eri lähteistä ja eri aloilta tulevan datan harmonisoinnin ja sen hyötykäytön. Platform of Trust Oy on Vastuu Groupin 100-prosenttisesti omistama tytäryhtiö, joka vastaa Platform of Trust- ja SignSpace-liiketoiminnoista.