Valttikorttien toimitus kuriiripalvelun kautta lisäpalveluna

13.11.2019
PAUn lakon aikana Vastuu Group ottaa tilapäisesti lisäpalveluksi käyttöön kuriiripalvelun Valttikorttien toimitusta varten. Mikäli yrityksesi haluaa korttitilauksen toimituksen kuriiripalvelun kautta, voit tehdä tilauksen normaalisti tilausjärjestelmän kautta ja ilmoittaa tämän jälkeen tilausnumeron osoitteeseen kuriiripalvelu@vastuugroup.fi.

Jos haluat lakon ajan kaikki yrityksesi tekemät korttitilaukset toimitettavan kuriiripalvelun kautta, ilmoitathan myös tästä sähköpostitse osoitteeseen kuriiripalvelu@vastuugroup.fi.

Tilausaikataulu ja -hinta

Tilaukset käsitellään arkipäivisin kello 12. Jos tilauksesi on ilmoitettu asiakaspalvelullemme ennen tätä, lähetetään se kuriiripalvelulla seuraavana päivänä. Mikäli tilauksesi vastaanotetaan kello 12 jälkeen, lähtee tilauksesi kuriiripalvelun matkaan kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Poikkeusjärjestely korttien toimituksessa aiheuttaa manuaalista työtä korttien paino- ja toimitusprosessiin. Kuriiripalvelun hinta muodostuu manuaalisesta työstä ja kuriiripalvelun toimitusmaksusta. Kuriiripalvelun hinta on 5 € / kortti + 15 € / tilaus.

Esimerkki hinnanmuodostumisesta 10:lle työntekijälle:
10 x Valttikortti 26 €
10 x Kuriiripalvelu 5 €
1 x Toimitusmaksu 15 €
= yhteensä 325 € (+ alv)

Lisätietoja saat sähköpostitse kuriiripalvelu@vastuugroup.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

LUE MYÖS: PAUn lakko voi viivästyttää Valttikorttien toimitusta ja Luotettava Kumppani -valtakirjojen käsittelyä