Vahvista työterveyshuoltotiedot

08.1.2016

Lakisääteinen työterveyshuolto / 1.9.2015 alkaen toimittajan on annettava selvitys myös lakisääteisen työterveyshuollon järjestämisestä, mikäli yrityksellä on palkattua työvoimaa. Tiedon päivität helpoiten lähettämämme henkilökohtaisen linkin kautta.

Selvitykseksi riittää ilmoitus siitä, missä työntekijöiden lakisääteinen työterveyshuolto on järjestetty. Työnantajan tulee päivittää tiedot 3 kk välein ja tietojen oikeellisuus tulee vahvistaa aina, vaikka muutoksia ei olisi tapahtunutkaan.

Linkki on tietoturvasyistä henkilökohtainen, voimassa 14 vuorokautta ja käytettävissä vain kerran.

Tietojen päivitys raportilla

Palvelumme päivittää selvityksen osaksi yrityksesi raporttia, jolloin yritysraporttisi on ajan tasalla. Lomakkeen kautta ilmoitettu/vahvistettu tieto työterveyshuollon järjestämisestä päivittyy raportille noin kolmen arkipäivän kuluessa. Mikäli ilmoitit mahdollisista muutoksista sähköpostitse asiakaspalveluumme, tietojen päivitys kestää noin viikon.

Mikäli tiedot puuttuvat tai niitä ei ole päivitetty ajoissa, ovat työterveyshuoltotieto Luotettava Kumppani -raportilla tilassa ODOTETAAN TIETOJA. Tila ei estä työn tilaamista, mutta tieto tulee selvittää suoraan sopimuskumppanilta ennen sopimuksen solmimista.

Neuvottelemme suurimpien työterveyspalvelujen tuottajien kanssa sähköisten rajapintojen avaamisesta suoraan palveluumme, jotta tietojen päivitys tulevaisuudessa toimisi automaattisesti. Sitä ennen tarvitsemme asiakkailtamme työterveyshuoltotiedon kirjallisesti sekä muistutamme sähköpostitse 6-8 viikon välein tarkastamaan niiden oikeellisuuden ja ilmoittamaan niissä ilmenevät mahdolliset muutokset.

Ilmoita / vahvista työterveyshuoltotiedot ensisijaisesti aina lähettämämme linkin kautta. Erikoistilanteissa ja mikäli haluat tehdä muutoksia ilmoitettuihin tietoihin sinun kannattaa ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@tilaajavastuu.fi.

Järjestelmämme saattaa ajoittain ruuhkautua lähtevien ja saapuvien työterveyshuollon vastausviestien vuoksi. Ongelmatilanteissa pyydämme asiakkaitamme kokeilemaan päivitystä linkin kautta myöhemmin uudelleen, linkki on voimassa 14 vuorokautta.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli linkki on vanhentunut, etkä saa päivitystä tehtyä.