« takaisin

Palvelukatko Ilmoita-palvelussa ja Valttikorttien tilaamisessa 21.-26.9.2022

21.9.2022

 

Valttikortti ja Ilmoita-palvelu uudistuvat 26.9.2022. Uudistuksen myötä Valttikorttien tilaaminen ja työntekijätietojen lisääminen ja hallinnointi siirtyvät Ilmoita-palvelusta uusiin palveluihin, Korttipalveluun ja Työntekijähallintaan.

 

Palvelu-uudistuksen vuoksi Ilmoita-palvelu on pois käytöstä 21.9. klo 17 – 26.9. klo 8.00 välisenä aikana. Huomioithan, että

  • palvelukatkon aikana ei ole mahdollista tilata uusia Valttikortteja.
  • korttien tuotanto ei keskeydy missään vaiheessa ja kaikki 21.9. klo 17 mennessä tilatut Valttikortit toimitetaan normaalisti. Jotta korttitilauksesi ei viivästy turhaan, varmista tilauksen esikatselussa, että ennen katkoa tilaamiesi korttien kuvat ovat laadukkaat. Katso täältä valokuvaohjeet.
  • 26.9. klo 8.00 alkaen kortit tilataan Ilmoita-palvelun sijaan uudesta Korttipalvelusta.
  • palvelu-uudistus ei edellytä asiakkailtamme toimenpiteitä. Käyttöönoton yhteydessä lisäämme käyttäjille uusien palveluiden käyttöoikeudet ja siirrämme Ilmoita-palvelussa olevat työntekijätiedot ja Valttikortit suoraan uusiin palveluihin.

 
 
Ohjeet uusien Valttikorttien tilaamiseen ja uusien palveluidemme, Korttipalvelun ja Työntekijähallinnan, käyttöön löytyvät ohjekeskuksestamme viimeistään 26.9.
 
Muistathan, että nykyiset voimassa olevat Valttikortit toimivat normaalisti uusien korttien rinnalla ainakin 31.5.2025 saakka, ellei kortille merkitty voimassaoloaika pääty tätä aikaisemmin.

Tiedota työntekijöitäsi muutoksesta ja tulosta lyhyt tietoisku uudesta Valttikortista.