Ilmoita-palvelun sopimusehdot ja tietosuojaseloste muuttuvat 3.6.2021

03.5.2021

Ilmoita-palvelun sopimusehdot ja tietosuojaseloste muuttuvat. Seuraavat muutokset tulevat voimaan 3.6.2021:

• Suomen Rakennusmedia Oy:n sähköiset ePerehdytys- ja eKosteus-koulutukset tilataan 12.5.2021 alkaen suoraan koulutuksen tarjoajan verkkokaupasta.
  • Ilmoita-palvelun kautta työnantaja on voinut tehdä työntekijöiden lähettämistä koskevan lain (447/2016) 7 §:ssä tarkoitetun ilmoituksen suomalaiselle työsuojeluviranomaiselle työntekijöiden lähettämisestä Suomeen. Tämä toiminnallisuus poistuu Ilmoita-palvelusta 3.6.2021. Jatkossa työnantaja voi tehdä ennakkoilmoituksen työsuojeluviranomaiselle viranomaisen verkkosivuilta.

Yllä kuvattujen muutosten vuoksi Ilmoita-palvelun erityisehtojen kohdat 2.1 ja 2.2 muuttuvat siten, että kohdista poistetaan viittaukset koulutusten tilauksiin ja ennakkoilmoitustoiminnallisuuteen. Samassa yhteydessä käyttöehtoihin sisältyvän henkilötietojen käsittelysopimuksen kappaleeseen 1 tehdään tekninen muutos, jossa päivitetään lista Vastuu Groupin palveluista, joissa asiakas on rekisterinpitäjä ja Vastuu Group on henkilötietojen käsittelijä. Vastaavat tekniset päivitykset tehdään myös Ilmoita-palvelun tietosuojaselosteeseen.

Sopimusehtojen ja tietosuojaselosteen muutos ei edellytä toimenpiteitä asiakkailtamme.