Nimitysuutinen: Aleksi Hellman Vastuu Groupin Chief Revenue Officeriksi

Aleksi Hellman aloittaa Vastuu Groupin Chief Revenue Officerina (CRO) 1.3.2024 vastuualueinaan myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu. Roolin myötä Aleksi liittyy mukaan Vastuu Groupin johtoryhmään.

"Olen erittäin tyytyväinen voidessani toivottaa Aleksin tervetulleeksi Vastuu Groupille. Hänen monipuolinen kokemuksensa ja syvällinen asiantuntemuksensa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun alueilla on tervetullut vahvistus yhtiöllemme. Aleksin mukaan tulo tulee auttamaan meitä entisestään vahvistamaan asiakaslähtöistä kulttuuria ja kehittämään palveluitamme asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti", sanoo Vastuu Groupin toimitusjohtaja Pekka Vanne.

"Kiitos koko yhtiölle luottamuksesta. Vastuu Group on tunnettu ja arvostettu yhtiö markkinoilla ja olen innoissani päästessäni osaksi tätä tiimiä. Yhtiön vahva perusta ja kasvumahdollisuudet ovat hieno lähtökohta, ja odotan innolla, että pääsemme yhdessä rakentamaan VG:n tulevaisuutta", Aleksi toteaa.

Aleksin kokemus ja näkemykset digitaalisen transformaation ja asiakaskokemuksen kehittämisestä ovat arvokkaita Vastuu Groupin tulevaisuuden kasvusuunnitelmille. Aleksi siirtyy Vastuu Groupille Asiakastiedolta, missä hän viimeksi vastasi pk-sektorin palveluista Pohjoismaissa. Aiemmin Aleksi on kerännyt arvokasta kokemusta myynnistä ja asiakaspalvelusta Visma Consultingilla, Handelsbankenilla ja Nordealla.

Hellman_Aleksi_300[94]

Aleksi Hellman