Vastuu Group ja Remppatori tiivistävät yhteistyötään

Remppatori_Mockup

Remonttien kilpailutuspalvelu Remppatorin ja Vastuu Group Oy:n tiivistävät yhteistyötään tarjotakseen entistä kattavampia ja tehokkaampia ratkaisuja yrityksille ja kuluttaja-asiakkaille remontti- ja rakennusprojektien suunnitteluun ja toteutukseen.

Remppatori tunnetaan laadukkaasta ja helppokäyttöisestä palvelustaan, jonka avulla kuluttajat voivat kilpailuttaa remonttiyritysten tarjouksia ja löytää parhaan mahdollisen tekijän remonttitarpeisiinsa. Vastuu Group puolestaan tarjoaa laajan tietokannan Luotettava Kumppani -palveluun kuuluvista yrityksistä, mikä helpottaa asiakkaita löytämään luotettavia ja ammattitaitoisia yrityksiä. Vastuu Groupin Luotettava Kumppani® -palvelussa on jo 74 000  yritystä, joista osa on myös Remppatori-palvelussa. Yhteistyön tavoitteena on kannustaa kaikkia Remppatorin yrityksiä liittymään Luotettaviksi Kumppaneiksi.

"Olemme innoissamme tästä yhteistyöstä, sillä se mahdollistaa meille laajentumisen uusille markkina-alueille ja tuo lisäarvoa asiakkaillemme. Yhdessä voimme tarjota parempia työkaluja ja tietoa remonttien suunnitteluun ja toteutukseen", sanoo Jacob Mandal Remppatorilta.

Yhteistyön myötä asiakkaamme voivat hyötyä entistä monipuolisemmasta palvelukokonaisuudesta. Remppatorin käyttäjät näkevät, mikäli yritys kuuluu Luotettava Kumppani -palveluun vai ei. Yritys voi tarjota asiakkailleen Remppatorissa omaa Luotettava Kumppani -raporttiaan osana tarjoustaan, joka tuo lisää avoimuutta ja luotettavuutta remonttivalintojen tekemiseen. Vastuulliset ja lakisääteiset velvoitteensa hoitavat yritykset erottuvat edukseen myös Remppatorissa.

"Vastuu Group pyrkii aina tarjoamaan asiakkailleen ajankohtaista ja luotettavaa tietoa yrityksistä. Tämä yhteistyö avaa uusia mahdollisuuksia tuoda tietoa suoraan niille, jotka sitä eniten tarvitsevat – remonttiprojekteja suunnitteleville kuluttajille", toteaa Johannes Albäck Vastuu Groupilta.

Remppatori lanseerattiin Suomessa 2022 ja se perustuu norjalaiseen Mittanbud-palveluun, joka on markkinansa suurin. Remppatorin omistaa Schibsted SMB Oy.

Johannes Albäck

johannes.alback@vastuugroup.fi