Asiakaspalvelu
Ohjekeskuksesta löydät kaikki palveluohjeet ja usein kysytyt kysymykset, sieltä kannattaa aloittaa, kun mietit jotain palveluihimme liittyvää.
Asiakaspalvelu
Miten voimme auttaa?
Chat-asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8-17 ja löydät sen sivun oikeasta alalaidasta.
Sähköposti- ja puhelinasiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8-16. Puhelinasiakaspalvelumme numero on 0600 301 339 (0,99€/min + pvm). Jonotus maksaa paikallisverkko-/matkapuhelinverkkomaksun verran.
Jos olet meihin yhteydessä sähköpostitse ja asiasi on kiireellinen, mainitsethan kiireellisyydestä viestisi otsikossa esimerkiksi sanoilla kiire tai kiireellinen.
Viikonloppuisin ja arkipyhinä asiakaspalvelumme on suljettu.
Luotettava Kumppani -palveluversion päivitys
Jos haluat pitää nykyisen Luotettava Kumppani tilaajavastuutiedot -palveluversion, täytä lomake täällä.
Ohjeet ja usein kysyttyä
Pikalinkit:
Millainen on hyvä valokuva Valttikorttiin?Miksi tila on ”ei rekisterissä”/miksi en voi tilata Valttikorttia?
Kuka on yrityksemme yritystilin pääkäyttäjä?
Miten saan tunnukset yritystilille?
Mitä tarkoittaa raportilla ”ei velvollisuutta kuulua rekisteriin”?
Miksi vastuuvakuutustiedot eivät näy Luotettava Kumppani -raportilla?
Etsitkö näitä?
Tutustu palveluihimme
Luotettava Kumppani
Palvelusta saat kattavan ja ajantasaisen tietopaketin yrityksestäsi.
Valvoja
Valvoja-palvelu hakee ja arkistoi automaattisesti seurantaan asettamiesi Luotettava Kumppani -yritysten tilaajavastuulain edellyttämät tiedot.
Raportti
Raportti-palvelusta haet yksittäisiä Luotettava Kumppani -raportteja ilmaiseksi.
Valtti+
Hallinnoi työtekijöidesi pätevyyksiä, lupia ja ulkomaisten työntekijöiden työnteko-oikeustietoja Valtti+ -palvelussa.
Valttikortti
Valttikortti on sähköinen työturvallisuuslain mukainen henkilötunniste, joka toimii myös avaimena työmaalle tai telakka-alueelle.