Valttikortille kolmen kuukauden takuu

13.3.2017
Tilaajavastuu myöntää 15.3.2017 alkaen kolmen kuukauden tuotetakuun Valttikorteille tilauspäivästä alkaen. Takuuaikana asiakas voi palauttaa toimimattoman kortin Tilaajavastuun laadunvalvonnalle, ja jos kortti osoittautuu vialliseksi, asiakas saa uuden kortin veloituksetta.

Valttikortti on tarkoitettu henkilötunnisteeksi ja kulunvalvontaan. Se täyttää työturvallisuus- ja veronumerolakien vaatimukset työmaalla käytettävästä kuvallisesta henkilötunnisteesta. Kortit on suunniteltu työmaakäyttöön, ja ne ovat normaalikäytössä todella kestäviä: 300 000 myydystä kortista on laadun takia vaihdettu vain 485 kappaletta, eli 0,16 %. Takuuajan päätyttyä Tilaajavastuu ei korvaa käytössä rikkoutunutta Valttikorttia.

Jos asiakas huomaa takuuaikana kortin olevan viallinen, sen voi palauttaa saatteen kanssa Tilaajavastuulle. Saatteessa tulee olla kuvaus kortissa ilmenneestä viasta ja lähettäjän yhteystiedot.

Viallisen kortin voi lähettää osoitteeseen:

Suomen Tilaajavastuu Oy

Tarvonsalmenkatu 17 B

02600 ESPOO

Lisätietoja Valttikortista ja vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin voit lukea täältä.