Taloustiimi etsii vahvistusta vanhempainvapaan ajaksi

13.5.2022

HAKU PÄÄTTYNYT | Etsimme joukkoomme talousosaajaa monipuolisiin taloushallinnon tehtäviin vanhempainvapaan ajaksi.

Toimit osana taloustiimiämme ja hoidat pääsääntöisesti ostoreskontraa, ostolaskujen tarkistusta, avustava palkanlaskentaa, avustavia kirjanpitotehtäviä ja muita toimistotöitä. Toivomme sinulla olevan talouden tai henkilöstöhallinnon koulutus ja kokemusta vastaavista tehtävistä.

Olet luonteeltasi periksiantamaton, positiivinen ja aikaansaava. Tartut reippaalla otteella tehtävään kuin tehtävään, eikä itsenäinen ja oma-aloitteinen työskentelytapa aiheuta sinulle hankaluuksia.

Toivomme hakijalta:

• Taloushallinnon koulutusta ja aiempaa työkokemusta alalta palkanlaskennan kokemusta tai tuntemusta
  • Aloitekykyä ja organisointitaitoja
  • Rutiinien sietokykyä
  • Asiakaslähtöistä ajattelutapaa
  • Hyvää suomen ja englannin kielten taitoa.

Taloushallinnon ohjelmiston ProCountorin aiempi käyttö on eduksi.

• Kokoaikaisen ja määräaikaisen työsuhteen
  • Mahtavat ja osaavat työkaverit sekä sinua tukevan tiimin
  • Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvasi ja oppia jatkuvasti uutta
  • Erinomaiset henkilöstöedut, kuten työaikaliikuntaetu ja kattava työterveyshuolto
  • Työntekijöistä aidosti huolehtivan yrityskulttuurin!

Kiinnostuitko? Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si meille palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin 25.5. mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Tomas Turunen mailitse osoitteesta tomas.turunen@vastuugroup.fi ja Annina Korpijaakko annina.korpijaakko@vastuugroup.fi.

Hae tätä työpaikkaa

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon.