Taitorekisteri- ja Valttikortti-palveluiden sopimusehdot ja tietosuojaseloste muuttuvat 16.12.2020

16.11.2020

Taitorekisteri- ja Valttikortti-palveluiden sopimusehdot ja tietosuojaseloste muuttuvat. Muutokset tulevat voimaan 16.12.2020.

Muutoksien taustalla on halumme kehittää yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa sähköisiä palveluita, jotka avoimen ja läpinäkyvän tiedon avulla hyödyttävät koko kiinteistö- ja rakennusalaa. Jakamalla tietoa yrityksillä olevien pätevyyksien ja Valttikorttien lukumääristä voidaan esimerkiksi auttaa tilaajia ja toimittajia löytämään sopivat yhteistyökumppanit entistä paremmin. Myös yksittäinen yritys hyötyy siitä, että nämä tiedot ovat avoimesti kaikkien saatavilla.

Muutettujen sopimusehtojen mukaan Vastuu Group:

• Voi julkaista omissa palveluissaan myönnettyjen ja voimassa olevien Valttikorttien yritys-, konserni-, tai toimialakohtaisia lukumäärätietoja
  • Voi julkaista omissa palveluissaan Taitorekisteriin merkittyjen pätevyyksien yritys-, konserni-, tai toimialakohtaisia lukumäärätietoja
  • Voi luovuttaa Valttikorttien ja Taitorekisteriin merkittyjen pätevyyksien lukumäärätietoja myös Vastuu Groupin valikoiduille yhteistyökumppaneille
  • Lukumäärätiedoista ei paljastu yksittäisen henkilön kortti- tai pätevyystietoja.

Sopimusehtojen ja tietosuojaselosteen muutos ei edellytä mitään toimenpiteitä asiakkailtamme.

Palveluiden uudet sopimusehdot löydät täältä.

Valttikorttien uuden tietosuojaselosteen löydät täältä ja Taitorekisterin uuden tietosuojaselosteen täältä.