Porukassamme olisi nyt tilaa tekniselle asiantuntijalle

18.2.2021

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon. Olemme itseohjautuva organisaatio ja menestyneet mahtavasti Great Place to Work®:n Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Vuonna 2020 Great Place to Work -tutkimuksen sijoituksemme oli viides.

Porukassamme olisi nyt tilaa tekniselle asiantuntijalle!

Mitä siis haemme?

Etsimme asiakasrajapinnassa viihtyvää teknistä moniosaajaa vastaamaan Vastuu Groupin API-palveluiden käytön suunnittelusta partneriemme ja asiakkaittemme järjestelmäkehitysprojekteissa.

Työssäsi pääset asiakasprojektien lisäksi osallistumaan vahvasti myös Vastuu Groupin palvelutarjonnan kehittämiseen – kommunikoimaan ja määrittelemään asiakkaiden palautteen perusteella palveluihimme kehitettäviä uusia toiminnallisuuksia. Asiakkaiden kohtaamia teknisiä virhetilanteita ratkoessa saat toisinaan myös tilaisuuden sukeltaa lokeille ja lähdekoodiin. Pääset arvioimaan kumppanien järjestelmiä kriteeristön pohjalta (liittyen integraatioihin).

Näitä edellytämme:

• Vähintään muutaman vuoden kokemus ohjelmistokehityksestä
  • Kokemusta järjestelmäintegraatioista ja ohjelmistoratkaisujen suunnittelusta
  • Osaamista ohjelmistoarkkitehtuurista
  • Isojen kokonaisuuksien ymmärrystä
  • Prosessien ja järjestelmien suunnittelu
  • Tietosuojaosaaminen iso plussa
  • Erinomaiset viestintätaidot suomeksi ja englanniksi
  • Soveltuva koulutus ja/tai vastaava työkokemus

Nämä ovat eduksi työssä loistamisessa:

• Halu oppia uutta
  • Positiivinen ja ennakkoluuloton asenne