Etsimme energiseen joukkoomme asiakasrajapinnassa viihtyvää teknistä osaajaa

18.2.2021

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Kannustamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon. Olemme itseohjautuva organisaatio ja menestyneet mahtavasti Great Place to Work®:n Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Vuonna 2020 Great Place to Work -tutkimuksen sijoituksemme oli viides.

Nyt etsimme energiseen joukkoomme asiakasrajapinnassa viihtyvää teknistä osaajaa!

Mitä siis haemme?

Etsimme asiakasrajapinnassa viihtyvää teknistä moniosaajaa, joka on kuin kotonaan ongelmien ja haasteiden parissa. Ratkaisujen löytäminen erilaisiin asiakkaidemme teknisiin ongelmiin ovat työpäiviesi tärkeimmät ainesosat. Työssä menestyminen edellyttää yleisiä ohjelmointi- ja skriptaustaitoja, huolellisuutta ja asiakaspalvelulähtöisyyttä. Myös kyky priorisoida työtehtäviä ja sietää painetta ovat tekniselle asiakaspalveluhenkilölle tärkeitä ominaisuuksia. Tärkeintä on kuitenkin ratkaisuhenkisyys ja motivoituminen asiakkaan ongelmien selvittämiseen. Tyytyväinen asiakas on sinulle prioriteetti numero yksi!

Näitä edellytämme:

• Ohjelmointitaidot
  • Asiakaspalveluymmärrys, palvelualttius ja tiimityöskentelytaidot
  • Soveltuva koulutus ja/tai vastaava työkokemus
  • SQL-osaaminen ja Linuxin peruskomentojen hallinta
  • Halu ja kyky ymmärtää laajoja ja monimutkaisia järjestelmäkokonaisuuksia
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista, sekä kirjallista taitoa
  • Logien lukutaito

Nämä ovat eduksi työssä loistamisessa:

• Ruotsin kielen taito
  • Halua osallistua testaukseen