Hakusessa kokenut ratkaisuarkkitehti

19.2.2021

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon. Olemme itseohjautuva organisaatio ja menestyneet mahtavasti Great Place to Work®:n Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Vuonna 2020 Great Place to Work -tutkimuksen sijoituksemme oli viides.

Haemme nyt kokenutta ratkaisuarkkitehtiä remmiimme.

Mitä haemme:

Etsimme kokenutta ratkaisuarkkitehtiä ohjaamaan Vastuu Groupin SaaS- ja rajapintapalveluiden arkkitehtitiimiä. Tehtävässä pääset suunnittelemaan ja johtamaan arkkitehtuurin kehitystä ohjelmistohankkeissa, etsien yhdessä asiakasorganisaatioiden ja muun tiimin kanssa parhaat ratkaisut kuhunkin tilanteeseen. Toimit myös kehitystiimien välillä yhteisten käytäntöjen ja hyvien työtapojen sanansaattajana ja edistäjänä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää osaamista erilaisista arkkitehtuurimalleista ja niiden soveltuvuudesta liiketoiminnan tarpeisiin. Sinulla on kokemusta uusien arkkitehtuurimallien ja toimintatapojen läpiviemisestä sekä kyky keskustella ja perustella arkkitehtuurillisia päätöksiä sekä teknisten asiantuntijoiden että liiketoiminnan edustajien kanssa.

Omaat kokemusta ja näkemystä ketteriin ja laadukkaisiin kehityksen käytäntöihin sekä moderneihin työkaluihin. Toimit myös sujuvasti erilaisissa pilviympäristöissä. Ketterän kehityksen periaatteet (SAFe), IS027001-sertifikaatti ja GDPR ovat sinulle tuttuja ja tiedät, miten nämä näkyvät arkkitehtuurissa ja ohjelmistokehityksen arjessa.

Sinulla on loistavat neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot ja esiintyminen on sinulle luontevaa. Lisäksi olet vaikutuskykyinen ja huumorintajuinen tiimipelaaja, jolla on kykyä ymmärtää isoja kokonaisuuksia.

Vaadittava osaaminen:

• Osaamista tietokannoista ja hajautetuista järjestelmistä / mikropalvelujärjestelmistä
  • Erinomaiset visuaaliset ja verbaaliset kommunikointitaidot
  • Osaamista järjestelmien skaalautumisesta
  • Hyvä tuntemus koodaamisesta ja koodin lukemisesta
  • DevOps-metodologian käyttö ja siihen liittyvien työkalujen tuntemus
  • Ymmärrystä automatisoidusta laadunvalvonnasta

Eduksi työssä loistamisessa:

• Ruotsin kielen taito
  • Kyky toimia ja johtaa työtä sujuvasti erilaisissa organisaatiokulttuureissa
  • Nautit kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä
  • Koet intohimoa dokumentointiin
  • Osaaminen arkkitehtiprofiilin ulkopuolelta on plussaa (esim. mobiilipuolen osaaminen)

• Kokoaikaisen ja vakituisen työsuhteen
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan rooliin
  • Itseohjautuvan organisaation edut ja työntekijöistä aidosti huolehtivan yrityskulttuurin, sekä tietenkin mahtavat työkaverit!
  • Erinomaiset henkilökuntaedut

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Hae työpaikkaa