Joukostamme uupuu yksi iloinen asiakaspalvelija, oletko se sinä?

18.2.2021

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon. Olemme itseohjautuva organisaatio ja menestyneet mahtavasti Great Place to Work®:n Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Vuonna 2020 Great Place to Work -tutkimuksen sijoituksemme oli viides.

Joukostamme uupuu yksi iloinen asiakaspalvelija, voisitko se olla sinä?

Mitä haemme:

Etsimme Luotettava Kumppani -palveluumme timanttista asiakaspalvelijaa vastaamaan ulkomaalaisten yritysten sujuvasta käyttöönottokokemuksesta palvelun pariin. Tehtävässä keräät tietoja ja dokumentteja viranomaisilta, tulkitset dataa ja muodostat raportteja saadun materiaalin pohjalta. Olet asiantuntijaroolissa mukana Luotettava Kumppani -palvelun kehityksessä ja suunnittelemassa palvelun automatisointia. Työssä menestyminen vaatii tarkkuutta ja rutiinin sietokykyä sekä itseohjautuvaa asennetta työntekoon. Nautit asiakaskontakteista ja uskallat tarttua rohkeasti puhelimeen!

Vaadittava osaaminen:

• Useamman vuoden kokemus asiakaspalvelusta
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Hyvät tietotekniset taidot

Eduksi työssä loistamisessa:

• Ruotsin kielen taito
  • Muu kielitaito
  • Järjestelmällisyys, tarkkuus, kiinnostus dokumentointia kohtaan
  • Nautit kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä

• Mahdollisuuden kehittää Luotettava Kumppani -palvelua
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan rooliin
  • Itseohjautuvan organisaation edut
  • Erinomaiset henkilökuntaedut

Lue lisää Luotettavasta Kumppanista täältä.

Hae työpaikkaa