Yhteisen leirinuotiomme ääressä on nyt tilaa uudelle Cloud Adminille

15.12.2020

PAIKKA TÄYTETTY

Vastuu Group on innovatiivinen, kansainvälinen ja nopeasti kasvava IT- ja palveluyritys, joka kehittää sähköisiä palveluita kohti alustataloutta kiinteistö- ja rakentamisalan tarpeisiin.

Meillä työskentelee intohimoisesti työhönsä suhtautuvia ammattilaisia koodareista klarinetinsoittajiin ja insinööreistä vuorikiipeilijöihin. Innostamme luovuuteen ja annamme tilaa uusille ideoille. Arvostamme ihmistä – yhdessä saamme aikaiseksi parempaa. Vastuu Groupilla on jatkuvan oppimisen kulttuuri, mahdollisuuksia kouluttautumiseen ja tehtäväkiertoon. Olemme itseohjautuva organisaatio ja menestyneet mahtavasti Great Place to Work®:n Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa. Vuonna 2020 Great Place to Work -tukimuksen sijoituksemme oli viides.

Yhteisen leirinuotiomme ääressä on nyt tilaa uudelle Cloud Adminille, jonka tehtävänä on pääasiallisesti ylläpitää ja kehittää Vastuu Groupin pilvi-infrastruktuureja sekä niiden päällä pyöriviä palveluita.

Mitä odotamme sinulta?

Tunnet olosi kotoisaksi AWS-ympäristössä, mutta tutustut mielelläsi myös muihin ympäristöihin. Toivomme, että et vierasta mikroarkkitehtuureja, jatkuvaa julkaisua, DevSecOpsia, Kubernetesia tai muita sähköisen palvelujen tuotannon toimintamalleja ja työkaluja. Työssä pärjääminen edellyttää rohkeutta, ennakkoluulottomuutta sekä yhteistyökykyä niin ulkoisten kuin sisäisten sidosryhmiemme kanssa.

Näitä edellytämme:

• Laaja-alainen ymmärrys pilviteknologioista
  • Ymmärrys pilvinatiiveista sovelluksista

Nämä ovat eduksi:

• Ymmärrys laadunvarmistuksesta sekä ohjelmistokehityksestä
  • Rakkaus dokumentointiin
  • Kova onnistumisen nälkä
  • Itseohjautuvuus ja kyky viedä asiat loppuun asti
  • Aito sitoutuminen rooliin

• Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvasi
  • Erinomaiset henkilöstöedut
  • Itseohjautuvan ja työntekijöistä aidosti huolehtivan yrityskulttuurin, sekä tietenkin mahtavan tiimin tueksesi!
PAIKKA ON TÄYTETTY