« takaisin

Työmaan kulunvalvonta ja työajanseuranta haltuun monipuolisilla Navicom-palveluilla

Navicom-palveluNavicom Oy tarjoaa erilaisia ratkaisuja liikkuvaan työhön. Yrityksen palveluvalikoimaan sisältyvät erilaiset kulunvalvonta-, työajanseuranta, työnohjaus, ajoneuvoseuranta ja kalustonseurantapalvelut, joita käytetään samassa ohjelmistossa tai erillisinä palvelumoduuleina. Ohjelmisto on suunniteltu yleisesti ottaen kenttätöihin ja soveltuu erinomaisesti muun muassa rakennusalan yrityksille.

Navi-kulunvalvonta tuotetaan yhteistyössä Vastuu Groupin kanssa

Navi-kulunvalvontapalvelu on kehitetty helpottamaan rakennustyön tilaajan vastuita. Palvelu on helposti ja nopeasti käyttöönotettavissa. Kulunvalvontalaite on käyttövalmis heti, kun töpseli on kytketty kiinni. Tämän jälkeen leimaukset onnistuvat Valttikortilla tai NFC-tunnistelätkällä. Tarvittaessa työntekijä voi myös tarkistaa leimaustietonsa omasta henkilökohtaisesta mobiilisovelluksestaan.

Palvelun kautta pääurakoitsija näkee reaaliajassa työmaalle kirjautuneet työntekijät. Kulkutiedot siirtyvät rajapinnan avulla Vastuu Groupin palveluun jatkokäsittelyä varten.

Työajanseuranta- ja työnohjauspalvelut kenttätyöhön

Mobiili työajanseuranta toimii saumattomasti yhdessä kulunvalvontapalvelun kanssa. Työntekijät tekevät työaikakirjaukset omilla puhelimillaan. Esimerkiksi materiaalit ja urakkatyöt voidaan kirjata helposti mobiilisovelluksessa. Sähköiset tuntikirjaukset säästävät rahaa, kun palkat ja töiden laskutus hoituvat tehtyjen merkintöjen perusteella. Työtunnit ja muut suoritteet voidaan kohdistaa suoraan kohteelle, jolloin tehdyt työt tai materiaalit on helppo laskuttaa. Tarvittaessa tiedot voidaan siirtää palkanlaskentaan ja laskutukseen rajapintojen avulla, eikä tietojen kopiointiin tarvitse käyttää aikaa, mikä säästää työaikaa ja rahaa.

Mobiilisovelluksen ansiosta työajanseurantapalveluun voidaan lisätä uudenlaisia työnohjausominaisuuksia, jotka tehostavat työntekoa. Töihin liittyvät lisätiedot välittyvät työntekijöille mobiilipalveluun. Mobiilipalvelun kautta työntekijöiden on mahdollista vastavuoroisesti raportoida töiden etenemisestä. Työntekijä voi esimerkiksi lisätä liitekuvia tai kommentteja palveluun ja merkitä töitä valmiiksi. Työnjohto ja hallinto saavat reaaliaikaisesti tietoa töiden etenemisestä ja voivat laskuttaa työt heti niiden valmistuttua.

Työajanseurantapalvelu on hyödyllinen myös työntekijälle. Työt on nopea kirjata reaaliajassa, eikä tehtyjä työpäiviä tarvitse enää muistaa jälkikäteen. Järjestelmä on tasapuolinen kaikille ja antaa työntekijälle oikeusturvaa, kun tehdyt merkinnät ovat aina tarkistettavissa ja alkuperäiset merkinnät ovat palautettavissa.

Mitä muita palveluita Navicom tarjoaa rakennusalan yrityksille?

Ajoneuvoseuranta ja sähköinen ajopäiväkirja. Ajoneuvoseurantapalvelun avulla voit seurata, missä ajoneuvosi liikkuvat. Verottajan hyväksymä sähköinen ajopäiväkirja tallentuu palveluun automaattisesti. Ajoneuvoon voidaan liittää kuljettaja erilaisilla tavoilla asiakkaan tarpeista riippuen. Matkalaskut voidaan luoda kätevästi ajopäiväkirjan tietojen pohjalta ja järjestelmässä on myös tuki päivärahojen ja muiden kulukorvausten merkitsemiselle.

Kalustonseuranta. Pitkällä paristonkestolla toimiva pienikokoinen paikannin voidaan kiinnittää mihin tahansa kohteeseen. Työkalut ja tarvikkeet löytyvät helposti, kun niiden sijainti näkyy omasta henkilökohtaisesta mobiilisovelluksesta. Kalustonseuranta antaa apua myös työmaavarkauksiin, kun varastettu omaisuus voidaan jäljittää karttatiedon perusteella. 

 

Tekstin on kirjoittanut Navicom Oy.

Navicom-palvelu_lgo

Navicom Oy on 2009 perustettu turkulainen ohjelmistoyritys. Erikoisalaamme ovat liikkuvaan työhön soveltuvat ratkaisut. Vahvuuksiamme ovat asiakaslähtöisyys, kotimaisuus ja hyvä hintalaatu-suhde. Käytännössä kaikki uudet ominaisuutemme perustuvat asiakaspalautteisiin ja pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme henkilökohtaista palvelua. Meillä on yli 10 vuoden kokemus ohjelmistopalveluiden kehityksestä.

 

Tutustu Navicomiin 

 


Lue lisää aiheesta